Hemma igen!

Nu är jag hemma igen från konfalägret!
Jag var så jävla otaggad när vi åkte.. Med shit vad kul det var! Jag ångar verkligen inte att jag åkte! Nytt härligt folk, skratt och nya minnen! STORA STRAND 2! ♥ Det känns ganska tomt att vara hemma nu när man har haft folk runt sig 24/7 i två veckor.. Och dom där psalmerna har verkligen satt sig på hjärnan. Verkligen ALLA gick runt och sjöng psalmer hela tiden på lägret! Eller fest hos mange :D Men lite skönt är det nu att ha sin egna säng, mobil, dator och träffa alla här hemma.
Idag har jag simmat (och lekt lite också :D) med victoria! Senare hade vi haft konfirmationsfoto och övade lite inför lördagen! Jag känner mig typ som en präst i den där vita kåpan.. Nu ligger Amanda och Victoria i min säng.. Vi har myst och pratat lite sådär :)

Mycket bilder blev det nu.. (: Jag har testat planking för första gången! Jävligt konstigt, men grymt kul! :D
godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0