Vår fader

du som är i himmelen
låt ditt namn bli helgat
låt ditt rike komma
låt din vilja ske på jorden så som i himmelen
ge oss idag det bröd vi behöver och förlåt oss för våra skulder
liksom vi har förlåtit dem som står i skuld till oss.
och utsätt hos inte för prövning, utan rädda oss ifrån det onda
ditt är riket, din är makten och äran, i evighet
amen
KOLLA JAG KAN DEN UTANTILL! (vet inte varför jag skriver det här..) Nu blir jag lite osäker om jag skrev rätt.. Det skulle vara lite fail annars.. Jag ska iaf kunna den här plus en annan typ trosbekännelse som är FETT lång utantill till på lördag då konfirmationen är..
jag hade konfarepetition idag i fyra timmar. Jag ska prata och jag pratar alldeles för snabbt.. Men det är så jag pratar! Det går liksom inte att ändra.. Det blir bara tillgjort om jag försöker prata långsamt.. Hmm.. Vi får se hur det går. Nu missade jag en till träning :(
Nu ska jag våldgästa Amanda!
Puss å kram!
hej, kul i photobooth!
Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar dig med! <3

2011-08-18 @ 22:57:02
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0