Panic

Jag kan inte sova.

Det är så jävla jobbigt. Jag är jättepigg.. Jag vill bara kunna gå och lägga mig klockan nio och somna direkt, men nej det går inte. Jag har försökt sova i tre timmar nu. Jag hatar mina sovvanor och att min kropp inte lyder mig eller vad man nu ska säga för jag vet hur jävla trött jag blir dagen efter när jag sover lite. Jag kommer knappt upp på morgonen och det är ju därför jag försover mig hela tiden. Det var faktiskt väldigt skönt att ha jetlag när jag somnade klockan åtta på kvällen och vaknade sex på morgonen och var jättepigg.

Nej nu ska jag äta en macka.. Sen kanske läsa lite så att jag blir lite trött i allafall.
Önska mig lycka till, gondatt.




I usa. Jag vill åka skidor!
Kommentarer
Postat av: therese

Hej, jag har frågestund på min blogg och det skulle vara gulligt om du ville ställe en fråga!



http://thereselindgren.blogg.se/2011/january/nu-kor-vi-en-fragestund.html#comment



kram /tessan

2011-01-27 @ 16:39:27
URL: http://thereselindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0