skit.

Hallo.. <3

Det var inte roligt. Jag vaknade klockan halv 5 imorse av att små fåglar satt precis utanför mitt fönster (typ) och kvittrade. Efter ett tag somnade jag om. Lite senare var den en lite kattunge som skrek. Nimbus.. Såklart. Han piper hela tiden.. ^^ Men jag gick upp.

Jag fick skjuts till skolan av Sarah :P Hon och Evelina cyklade till skolan. Vi hade svenska, musik, SO. Det kändes som att jag skulle spy ett tag.. men det hände inte som tur var. På SO:n redovisade jag, Astrid och Adam vårat lilla Nigeria/olja-arbete. Dante blev väääldigt stolta över oss. hihi :D Men vi fick tydligen med alla punkter i våran powerpoint. *stolt*

Men jag åkte hem sen. Drack lite vatten till lunch. Hade ingen aptit alls. Fast jag inte hade ätit frukost. Jag tog bussen hem. När jag satt i busskuren så körde bussen förbi och jag märkte inget. Jag ställde mig upp precis när den körde förbi.. Men den stannade lite längre bort så jag kunde gå på. woho! en snäll buss schaufför. Men jag pallade verkligen inte att missa bussen. Ville bara hem och gå och lägga mig och dö lite.

nu sitter jag här. Jag hade ont i huvudet och halsen. mådde illa. En ipren och det blev lite bättre.- i ryggen och nacken också. JAG VILL ATT DET SKA FÖRSVINNA!

 
cola <3

från johannapannaspankipankiplutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0