Bara vi som fick ha NO..

helloo :)

Nu har jag kommit hem från skolan .. Första lektionen var mentorstid med Kristina. Vi skulle ta med oss något som betydde mycket? Första tanken var whiplinnet :D men den fick Amanda. Vaaaad skulle du göra utan mig ? :) Jag tog  min lilla kamera.


Sista lektionen var No och vi är 3 grupper. Alla lärare var borta förutom Cattis, och eftersom jag är i hennes grupp då fick jag stanna medan alla andra fick gå hem -.- Vi såg en film em en tjej som blev lämnad av sin mamma i Ryssland. Hon hade inga pengar satt hon tjänade pengar genom prostitution.. Deprimernade film..

Nu är jag och Johanna hemma hos mig, så vi ska äta och plugga ( jag har ju franskaprov imorrn)
sen blir det träning ;)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0