Kom och stör mig!

skola skola skola..

Jag är så trött.. Orkar inte skriva något

Nu har jag kommit hem.. Jag har gjort mackor åt mig själv som blir mitt lilla mellanmål och nu så sitter jag framför datan och ska skriva klart mitt So-prov.  Det gör ingenting om någon känner för att störa mig med lite sms.. ;) Min mobil funkar! "Happyface" Jag tänkte ju att jag skulle bli klar med alla tråkiga läxor idag så att jag får det gjort.


 trött & blek  -.-


kolla vad jag gjorde.. SMIDIGT! Skulle ta ner en tallrik, så gick den sönder i min hand.. Nu kommer jag typ få otur :/

Nu måste jag fortsätta.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Terese

Fina bilder :)

Allt bra?

2010-02-01 @ 17:01:24
URL: http://tessekakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0