Amandieew :)

haha, fjortisrubrik.. :P

Nu sitter jag här med amanda .. ;)
Vi kom hem för ett tag sen, men själva grejen med att gå hem till mig var för att vi skulle baka ... KLADDKAKA! :D

Nu har jag även förvandlat Amanda till mörkbrunett.. Det passar jättebra :)




Appropå det så lurade Johanna alla att hon hade färgat håret. Hon skickade bilden som jag hade redigerat.. 
ALLA (nästan) gick på det X) 
  ;) lite kul.. haha.. hoho.. hihi.. hähä.. ojoj...
nu gick det förr långt amanda..

Nu ska vi baka KLADDKAKA! :D
Amanda hälsar: Ja, vi ska äta halva var, för ja, vi är tjocka :d

kom på en till sak..
 Min och Amandas konversation:

Jag: det är kallt
Amanda: vill du ha en mössa?
Jag: Ne, jag vill ha en kladdkaka..

kladdkakskisses!
Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv; joo det är väl de;) allt bra med dig?:)

2010-01-13 @ 17:51:34
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0