Kort dag

jag somnade faktiskt vid 22.00 igår :O Tidigast hitills i Januari, men det känns bra att komma tillbaka till normala sömnvanor igen. Jag är verkligen sömnberoende..

Planer för idag

• kladdkaka! haha...
• Franska, No plugg
• Göra middag
• Åka hem till Johanna och sova där :) 
För imorgon har vi ju SOVMORGON!

Skulle egentligen haft träning idag ... Men den blev inställd >.<
 

Anledningen till att vi slutade så tidigt idag var för att vi slapp bilden, Kristina var sjuk! Ganska skönt tycker jag. :)
Btw känns det som vi har börjat titta på filmer hela tiden på lektionerna.. Me like :D
Men imorrn blir det No-prov.. Hoppas att Cattis inte gjort det för svårt.. :)

Puss!



Bjuder på bilden...

SOMMAR! - känn dig saknad...

Typ efter jag hade solat och gjort citroninpackning? Fick mycket blondare hår.. Skulle vilja ha så nu...

puss

 

Kommentarer
Postat av: vickis

hihi, cattis sa att no provet kommer inte alls vara svårt, eller iaf mycket lättare än det förra ;) :D <33333

2010-01-20 @ 17:12:30
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/
Postat av: vickis

hihi, cattis sa att no provet kommer inte alls vara svårt, eller iaf mycket lättare än det förra ;) :D <33333

2010-01-20 @ 17:12:47
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0