Omg...

Jag har fortfarande besökare! :O hehe

Uppdateringen har varit sämst, -Jag vet. Men jag har ju annat för mig än att blogga? Jag erkänner att jag har saknat det lite... Men jag har inte alltid haft tillgång till dator. Och jag orkar inte heller... Datan är fucked up och kommer att krasha vilken sekund som helst. Det går typ inte att lägga in bilder för att minnet är fullt, och därför funkar inte photoshop heller. Jag kan inte redigera något eller göra någon ny design. Jag som hade tänkt ha en sommrig design... Fett deprimernade med typ snö och allt? Men snart är ju sommaren slut... *ångest*

Jag åker till Härjedalen imorrn. *happyface!* Har fan inte varit där på 100 år. Och saknar min Jossi mycket. ♥  Där kommer jag förmodligen inte heller ha någon dator. Men sen när vi köper en ny dator så kommer jag att börja blogga igen. Typ när skolan börjar. Men jag kommer nog blogga innan iallafall eftersom jag aldrig håller mitt löfte. Satt så ligger det till om någon var intresserad.  haha.



En liten vacker bild :S Från Frankrike! <3 <3 <3

btw, Har typ tagit 100000000000000 bilder med min kära systemkamera! (LOVE!) Men har typ inte lagt upp någonting :P Men det kommer väl lite då och då :)

Ha en fortsatt trevlig sommar!

Kommentarer
Postat av: amanda

sofia jag hoppas innerligt att du köpte carambar till mig?! :D <3

2010-07-27 @ 21:10:10
URL: http://hejfarfar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0