CYBERTOWN

Holahejhopp

Nu har man kommit hem igen :) Jag gick till tåget och mötte Sandra. Lägg märket till att jag var i GOD tid. Alltså, jag behövde inte springa eller komma precis då tåget skulle åka.

Vi mötte Evelina på tåget och sen kom Lovisa. Prata :D Vi gick till cybertown och fick vänta i 30 minuter. det gjorde inte så mycket eftersom vi pratade och tog bilder :D

Sen fick vi bestämma namn och gå in. AAAAHH, scary... men vi alla kom i samma lag och så var det några fler okända. Vårat lag vann första gången! :D yay. Vi fick köra nästa omgång direkt, 20 minuter. Då gick det inte så bra för vårat lag.. hehe :) Men det var skitkul :D Första gången kom jag 7/12 och andra gången 6/12 tror jag :P
Måste göras om! haha. Men det blev ASLÖK. (Johanna, jag tycket synd om dig) Jag tror nästan att jag dog lite där inne. Vi gick ut och för första gången älskade jag att det blåste mycket.
 Nästa stopp blev donken. Där köpte vi lite mat, dricka och glass. YUM.
Vi höll på att blåsa iväg lite också. 

Sen bar det hemmåt. Nu ska jag nog gå och duscha.
Första dagen på sommarlovet. - En väldigt bra start! :D






brunutansolmiss!:D Lovisa..










 haha



Namn: Guldfisk, Åsna, Bus, Svampbob. Dålig fantasi på namn?? X)

Puss

Kommentarer
Postat av: L

Det vra ingen miss. Det skulle se ut som ett hjärta...

2010-06-12 @ 18:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0