- Kom och väck mig.

Jag går seriöst runt och sover hela tiden. Jag är så jävla trött!

Idag var det träning. Jag hade inte ont i huvudet, men var trött. Jag har liksom ingen kraft kvar? jag kan inte göra någonting. Det känns som om jag knappt har några muskler ens.
Jag tror seriöst att jag har sömnbrist. tråkigt nog så är jag en sån människa som måste
sova sjukt mycket för att vara pigg på dagen. - Hate it.

Men,men. Det kanske blir bättre nu när det blir vår. Jag blir oftast trött på vintern.. Med det är sjukt svårt att gå på vägarna. Antingen så är det skithalt, så jag ser nog ganska konstig ut eftersom jag går och knäar i mina converse bara för att inte ska halka. Jag ska seriöst skaffa spikar under dom.
Eller så är det en stor pöl som täcker hela vägen och då blir det att gå på sidan om i djupsnön. -YES! mina skor tål ju sånt också. Heelt blöta.

Nu har jag duschat och lagat mat eftersom min middag bestod av 2 mackor.
Nej, nu ska jag sova.

Gooodnigth to the people!

 haha..


S'
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0