DHW

Snart börjar det :D

Jag tror nog att det här är sista sesongen.. :/ Det känns som det.. Haha, kul att jag har följt programmet sen 4:an XP Men det är ju alltid lika kul..hihi

Har precis duschat, så nu känner jag mig fräsch.
Huvudvärken har lättat lite, så jag hoppas att jag mår helt bra imorgon.. Då har vu ju spelkonsert! Det kommer nog gå.. hm.. kanske bra.. Vårat band ska spela "girls just wanna have fun" ;)
Och jag är trummis. Vi ska väl ha någon färgglad outfit också tror jag. Om jag minns rätt så heter vårat band för tillfället " Please go before we embarrassed our selves" eller något i den stilen ;)











hihi
Kommentarer
Postat av: sofia :)

Vi ägde woohooo!! haha:P

dina katter e så skjukt sööööööööööta!!! <3

2010-03-17 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0