DUBBELSALTO!

WIHIIII! :D
SÅ JÄVLA GLAD! :D :D :D
Det är den bästa känslan. Har ingen aning om hur den såg ut, men jag är så jävla stolt att jag körde! Det blev lite sistaminuten-varv eftersom det var sista varvet innan ström. Men jag ville verkligen göra det.
ÄLSKA, ÄLSKA, ÄLSKA GYMNASTIK!!!

Dagens vvf var ju barnsligt ;) Min outfit blev - 2 toffsar, dräkt ( med rosa på), tightsen under, och boxertrosor som sticker ut på sidorna(röda) rött och rosa .. fin kombination.. fast man såg det typ inte.. Och sen våran söta uppvärmning som vi brukade ha för typ 7 år sen ;)

Min middag blev våfflor! Jag gjorde ju egna och allt :P hah.. smör och socker är gott på våfflor!





Nu ska jag äta mat.. :P

Det har faktiskt blivit bättre. Jag mådde inte så bra pga sömnbrist och att jag inte fick i mig näring. Är sjukt trött på morgonen - jag går upp sent- skippar frukosten - Äter inte mycket lunch eftersom jag inte tycker om maten.. Och sen äter jag när jag kommer hem. Men det är inte så bra. Jag får fan tvinga mig upp på morgonen -PAIN!
Men jag mår mycket bättre då. Det blir väl också lättare när det blir ljust ute och allt.


puss!

(varför stiger min statistik? har ju världens dåligaste uppdatering.. :) heh )

Kommentarer
Postat av: Amanda

*vÅfflor! suckcker-.-

2010-03-26 @ 19:52:44
Postat av: Karin

ASGRYM dubbelsalto!:D <33

2010-03-27 @ 17:37:34
URL: http://omkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0