Kommer inte på något..

Hej människor! :D ( människor är mitt nya ord...)

Nu har jag kommit hem från träningen. Känner mig sjuuukt otränad efter ett sportlov.
men jag var också jättetrött >.< Karin slog mig hela tiden fast jag tror inte att det hjälpte mycket x)

Ni får lite bilder från dagen ;)



- På slöjden.. Vi skulle göra "lådgubbar" men jag har redan failat på min 2 ggr -.-
Jag spikade där man INTE skulle spika och råkade typ ha sönder min planka och satte den på yttersidan så nu syns det.. Träslöjd är helt enkelt inte min grej..





- på matten... Jag fick någon adrenaline kick och blev speedo.. Vi tog en massa bilder (lite mindre fina också)




Victoria drog bort min stol.. Jag satte mig på golvet.. - inte snällt ;)

Tänkte gå och lägga mig så att jag blir lite piggare.. fast jag får inte missa DHW!

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

mohahah! :D <33

2010-03-09 @ 22:25:17
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0