ARMHÅR!

Mihihi

Idag har varit en lugn dag. Ganska skönt sådär :P Missade bussen på morgonen.. Förvånad? Men det var sista bussen och den kom faktiskt för tidigt -.-

Engelska - We need food because it's very imoportant. Our body need nourishment to ork the day long. En liten variant..

Idrottslektioner gick till att ha små konversationer på Elins mobil.. mhihihihiihih :D

gynekologstol

Jag är litet trött. Notera "litet". Jag måste läsa klart Vendela. Den är inte överdrivet rolig. Jag stör mig på hur dom skriver. "litet" LITE.

Nu kommer det en lite kattunge under min stol.

Puuss





Glass med Sofia, Stina, Alice och Amanda i fredags :) Jag prövade den nya Ben & Jerry's! Den var god.. Fast jag tycker det är godare att äta från burk :P

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHHA älskade den här dagen! :D <3

2010-05-03 @ 21:30:30
URL: http://elinwallons.blogg.se/
Postat av: sofia

HAHA, jag meed :D <33

2010-05-03 @ 22:02:39
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0