Jää

Hej de få människor som fortfarande läser min blogg! :)

Skön dag eftersom vi bara har fyra lektioner. På NOn skulle vi redovisa våran städbil som vi gjorde i vintras typ. Roligt att ingen vill visa upp den då.. Men vi var tvugna. Det kom människor från KTH som skulle bedöma.
- Skulle ni vilja ha en sån här städbil?
- Eh.. jaa.. (eller inte då)
Nej, våran idé var inte bra från första början. Men vi gick ändå inte vidare. höhö.

Efter skolan blev det centrum med Evelina, Alice och Victoria. Eftersom alla var jätte hungriga så köpte vi tacobuffé. Snåla som vi är så köpte vi bara för en person till fyra personer. Så där satt vi och delade på en tallrik och ett glas. När det tog slut tvingade vi bara Evelina att hämta mer :D Men när det tog slut för andra gången så tänkte vi att det kanske märks att vi var flera om Evelina skulle gå för tredje gången och ta en jätteportion så vi fick vara nöjda :)
Vi köpte en 2 liters cola på ica också istället för att köpa påfyllning. Japp, snåla är vi som sagt.


outfit eller något.. Jag har haft short hela veckan, så jävla skönt!



Japp, jag försöker lära mig att lyfta på ena ögonbrynet. Det går ju sådär.. Men jag ska kunna det efter sommaren.

Kommentarer
Postat av: Evelina

ni utnyttjar mig D:



haha nej men det är väl därför jag finns ;D <3 eller..?

2011-04-28 @ 23:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0