Vicketårria här!

Tjuuu!

OMG, jag har inte bloggat på en dag! VI KOMMER ATT DÖ!

Nej, men victoria är här och håller mig sällskap :D Hon kom hem till mig med sushi och smultroncider, vad mer kan man önska sig? Vi har också tittat på solsidan, åkt moppe till norrviken för att bada klockan halv tolv på natten, men sedan vänt eftersom att det inte kändes som en så bra idé när stället låg lite öde, mörkt och halvt creepy..
Btw så ångrar jag mig nästan lite att jag inte har tagit moppekörkort.. Det skulle vara så jävla skönt att bara kunna ta sig fram fort när man vill! Eller så har man en snäll vän som skjutsar en.. :D
Lite waste of time, men vi åkte hem igen och badade i min badtunna istället och åt några konstiga pannkaks rullar med och och skinka i. Det låter inte så gott, och det var det inte heller.. X)
Haha, nej nu ska vi mysa ner oss någonstans, puss & kram!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0