Hello there

Tjoo (:

Nu är jag hemma igen! Vi har haft en riktigt härlig gympahelg i Halmstad med massor av gymnastik! Åååh, jag blir så jävla taggad! :D
Nu sitter jag och lyssnar på spotify och tänkte börja med pluggandet som jag har ignorerat lite på senaste tiden.. Idag har vi haft konsertrep största delen av dagen eftersom vi har konsert imorn. Det gick riktigt dåligt eftersom typ ingen kan texterna.. Men jag hade tänkt plugga på dom lite nu här hemma så att konserten inte blir allt för hemsk ;)
Jag är faktiskt lite taggad.. eller så är det för att jag äntligen får användning för min klänning som jag köpte för ett tag sen :D
Efter skolan så var jag också i centrum med Lovisa och Johanna. Vi åt tacobuffé (SÅ JÄÄVLA GOTT!) och sen tänkte jag åka hem men då tvingade Johanna mig att stanna kvar och då blir det ju såklart  att jag måste köpa det där plagget som jag såg på vila.. Det var ju det som inte skulle hända eftersom jag inte har så mycket pengar, men nu blev det så iaf. Den är fiin! :D






trudilutt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0